Verslagen Lotgenotencontacten

Hieronder treft u de verslagen van de lotgenotencontacten van de afgelopen periode.

Januari 2024 Lotgenotencontact Stress

Februari 2024 Lotgenotencontact Rouwen bij leven

Maart 2024 Lotgenotencontact Digitale Wilsverklaring

April 2024 Lotgenotencontact Slaapproblemen

April 2024 Lotgenotencontact Familiare ALS

Mei 2024 Lotgenotencontact Balanszorg

Juni 2024 Lotgenotencontact Voeding bij ALS

Disclaimer

De verslagen op deze website zijn uitsluitend ter informatie en vertegenwoordigen niet de standpunten of aanbevelingen van de ALS-patiëntenvereniging. Wij bieden geen specifieke adviezen en nemen geen verantwoordelijkheid voor de nauwkeurigheid of bruikbaarheid van de informatie.

Tijdens lotgenotencontacten kunnen externe sprekers presentaties geven over producten of diensten. Dit betekent niet dat de ALS-patiëntenvereniging deze producten of diensten goedkeurt of aanbeveelt.

Het bijwonen van deze presentaties en het overwegen van de informatie is geheel vrijwillig. De ALS-patiëntenvereniging is niet aansprakelijk voor schade of verlies door het gebruik van deze informatie of deelname aan presentaties.

Deelnemers zijn zelf verantwoordelijk voor hun acties op basis van de verstrekte informatie, inclusief het kopen of gebruiken van producten of diensten. Door deze website te bezoeken, stemt u in met deze voorwaarden en erkent u dat de ALS-patiëntenvereniging niet aansprakelijk is voor de gevolgen van uw acties.