Exclusieve inkijk bij VectorY

4 augustus 2024

VectorY en ALS patiëntenvereniging

De ALS patiëntenvereniging is vanaf het begin nauw betrokken bij de ontwikkelingen van VectorY. We zijn vereerd dat we aanstaande september zijn uitgenodigd voor een exclusieve presentatie en uitleg over hun innovatieve onderzoeken en een rondleiding door hun onderzoeksruimtes.

Dankzij ons nauwe contact met VectorY kunnen we onze leden de meest betrouwbare en actuele informatie geven. VectorY richt zich op het ontwikkelen van innovatieve behandelingen voor neurodegeneratieve ziekten zoals ALS. We zijn trots op onze betrokkenheid bij deze ontwikkelingen en hopen dat ze positieve bijdragen kunnen leveren aan de ALS-gemeenschap.

Benieuwd naar het persoonlijke verhaal van Rob Haselberg en zijn werk bij VectorY? Lees het uitgebreide interview dat gisteren (3-8-2024) in de Volkskrant stond. Klik hier voor het volledige interview.

We houden jullie op de hoogte van alle belangrijke ontwikkelingen bij VectorY. Blijf ons volgen voor meer nieuws!