Innovatieve armondersteuning

27 augustus 2024

Elke maand staat er een nieuw thema centraal in onze lotgenotenbijeenkomst. Deze keer draaide het om “Innovatieve Armondersteuning,” en we hadden het genoegen om Jasper Harmsen van Assistive Innovations te verwelkomen. Hij gaf een boeiende presentatie over de nieuwste hulpmiddelen op het gebied van armondersteuning, ondersteund door interessante video’s en duidelijke uitleg

De presentatie werd met veel enthousiasme ontvangen door onze leden. Binnenkort zal het volledige verslag, inclusief de filmpjes, online beschikbaar zijn op onze website. De toegang tot alle verslagen van onze bijeenkomsten vind je in elke uitnodiging die leden automatisch per e-mail ontvangen!

Wil je er de volgende keer ook bij zijn? Sluit je dan aan bij onze vereniging! Het lidmaatschap is gratis en je ontvangt automatisch een uitnodiging voor onze maandelijkse lotgenotencontacten.